Etusivu Valmentava ote asiakasrajapinnassa Valmentava ote asiakasrajapinnassa – parempiin tuloksiin Valmentava ote asiakasrajapinnassa -valmennus sopii jokaiselle vastuullisessa asiakastyössä toimivalle. Koulutus on hyvä tuki urapolulla – se antaa mahdollisuuksia kasvattaa omaa osaamista niin nuorelle kuin kokeneelle ammattilaiselle. Tavoitteena on vauhdittaa sekä tuloksia että asiakasvastaavan kehittymistä työssä. Koulutuksen kesto noin 2 kk – orientaatiotehtävä – 1 lähipäivä – 2 aamupäivän etäopetusta Osallistumismaksu 1150 € + alv 24 % BCI:n alumnit saavat koulutuksen hinnasta 10 % alennuksen. Seuraavat koulutukset 31.3.–2.6.2023 Moduuli 1: 31.3.2023 klo 9.00–16.00 (lähiopetus) Moduuli 2: 5.5.2023 klo 9.00–12.00 (etäopetus) Moduuli 3: 2.6.2023 klo 9.00–12.00 (etäopetus) Ilmoittaudu Mitä koulutus muun muassa sisältää? Miten kohdata asiakas arvostavasti ja luottamusta rakentaen?Miten ymmärtää asiakkaan todellinen tarve?Millaiset tavoitteet vievät parhaisiin tuloksiin?Miten luomme yhteisen arvolupauksen? Koulutuksessa opit valmentavan otteen soveltamista tulokselliseen asiakastyöhön. Samalla kasvatat itsetuntemustasi ja saat rohkeutta tarttua vaativimpiinkin rooleihin. Syvennät omaa asiantuntijuuttasi ja saat tukea ammattitaitosi kehittämiseen. Koulutus on erittäin vuorovaikutteinen ja käytännönläheinen. Saat työkaluja omaan arkeesi sovellettavaksi saman tien. Hyödyllinen koulutus jokaiselle asiakkaiden kanssa työskentelevälle Valmentavan otteen myyntityö onnistuu aktiivisella ja uteliaalla, kuuntelevalla ja kysyvällä asenteella. Näitä opettelemalla syntyy aitoa yhteistyötä, joka tuottaa arvoa molemmille osapuolille. Koulutuksesta hyötyvät kaikki, joiden vastuulla on asiakassuhteiden luominen ja ylläpitäminen. Tavoitteiden kautta tuloksiin Valmentava ote asiakastyössä alkaa tavoitteellisesta vuorovaikutuksesta ja yhteisestä arvon luonnista. Valmentavan asenteen lähtökohtana ovat luottamus, läsnäolo ja toista arvostava kohtaaminen. Yhteistyön ytimessä on aina ihminen – niin asiakkaana kuin asiakasvastaavana. Parhaat tulokset saavutetaan aktiivisen kuuntelun ja yhteisen dialogin avulla. Näin on mahdollista ymmärtää asiakkaan tarpeita ja saavuttaa yhdessä uusia oivalluksia. Valmentaja Katri Koli Business coach, luennoitsija, hallitusammattilainen Vetäjänä valmentavan myynnin ammattilainen Katri Koli Katri Kolilla on yli 20 vuoden monipuolinen kokemus työelämästä. Hänen osaamisalueitaan ovat mm. valmentava myynti ja myynnin johtaminen sekä liiketoiminnan kehittäminen. Katrin intohimona on auttaa muita menestymään. Punaisena lankana hänen kaikessa tekemisessään on asiakaslähtöisyys ja ihmisten ymmärtäminen. Katri on innostava valmentaja, jonka toimintaa ohjaa tavoitteellisuus ja ratkaisukeskeisyys.