Valmentava ote asiakasrajapinnassa – parempiin tuloksiin

Valmentava ote asiakasrajapinnassa -valmennus sopii jokaiselle vastuullisessa asiakastyössä toimivalle. Koulutus on hyvä tuki urapolulla – se antaa mahdollisuuksia kasvattaa omaa osaamista niin nuorelle kuin kokeneelle ammattilaiselle. Tavoitteena on vauhdittaa sekä tuloksia että asiakasvastaavan kehittymistä työssä.

Koulutuksen kesto

noin 2 kk
– orientaatiotehtävä
– 1 lähipäivä
– 2 aamupäivän etäopetusta

Osallistumismaksu

1150 € + alv 24 %
BCI:n alumnit saavat koulutuksen hinnasta 10 % alennuksen.

Seuraavat koulutukset

31.3.–2.6.2023

Moduuli 1: 31.3.2023 klo 9.00–16.00 (lähiopetus)
Moduuli 2: 5.5.2023 klo 9.00–12.00 (etäopetus)
Moduuli 3: 2.6.2023 klo 9.00–12.00 (etäopetus)

Ilmoittaudu

Mitä koulutus muun muassa sisältää?

  • Miten kohdata asiakas arvostavasti ja luottamusta rakentaen?
  • Miten ymmärtää asiakkaan todellinen tarve?
  • Millaiset tavoitteet vievät parhaisiin tuloksiin?
  • Miten luomme yhteisen arvolupauksen?

Koulutuksessa opit valmentavan otteen soveltamista tulokselliseen asiakastyöhön. Samalla kasvatat itsetuntemustasi ja saat rohkeutta tarttua vaativimpiinkin rooleihin. Syvennät omaa asiantuntijuuttasi ja saat tukea ammattitaitosi kehittämiseen. Koulutus on erittäin vuorovaikutteinen ja käytännönläheinen. Saat työkaluja omaan arkeesi sovellettavaksi saman tien.

Hyödyllinen koulutus jokaiselle asiakkaiden kanssa työskentelevälle

Valmentavan otteen myyntityö onnistuu aktiivisella ja uteliaalla, kuuntelevalla ja kysyvällä asenteella. Näitä opettelemalla syntyy aitoa yhteistyötä, joka tuottaa arvoa molemmille osapuolille. Koulutuksesta hyötyvät kaikki, joiden vastuulla on asiakassuhteiden luominen ja ylläpitäminen.

Tavoitteiden kautta tuloksiin

Valmentava ote asiakastyössä alkaa tavoitteellisesta vuorovaikutuksesta ja yhteisestä arvon luonnista. Valmentavan asenteen lähtökohtana ovat luottamus, läsnäolo ja toista arvostava kohtaaminen. Yhteistyön ytimessä on aina ihminen – niin asiakkaana kuin asiakasvastaavana. Parhaat tulokset saavutetaan aktiivisen kuuntelun ja yhteisen dialogin avulla. Näin on mahdollista ymmärtää asiakkaan tarpeita ja saavuttaa yhdessä uusia oivalluksia.